اخبار و مقالات وامیلون

تیم وامیلون همواره سعی بر این دارد علاوه بر طراحی و توسعه اپلیکیشن صندوق وام خانوادگی برای شما، منبع قابل اعتماد و کاملی از مقالات و اخبار اقتصادی و سرمایه گذاری را برای شما عزیزان فراهم اورد. امید به اینکه این اطلاعات و مجموعه تلاش تیم وامیلون راهنمای مناسب برای داشتن دید بهتر شما در عرصه اقتصادی و مالی باشد. لطفا با وامیلون در شبکه های اجتماعی همراه باشید و ما را در رسیدن به اهداف خود یاری کنید.

وامیلون یک اپلیکیشن رایگان صندوق قرعه کشی وام قرض الحسنه خانوادگی است که قابلیت استفاده از ان برای تمام سیستم عامل ها و دستگاه ها (iOS, Android, Window, Mac, Linux) محیا می باشد. در اپلیکیشن صندوق وام وامیلون کاربر صندوق را ایجاد کرده و سپس از دوستان خود جهت عضویت در سیستم دعوت می کند سپس اعضا مبلغی را روی هم می گذارند و قرعه کشی انجام می شود و تمام مبلغ و اندوخته جمع شده را به صورت وام قرض الحسنه به شخص برنده قرعه کشی پرداخت می کنند و او به صورت قسط های معیین این مبلغ را به صندوق (تمام اعضا) باز پرداخت می کند و این عمل به تعداد اعضا و سهام تکرار می شود تا به این صورت همه از این وام و اندوخته برخوردار شوند.

نرم افزار قرعه کشی وام قرض الحسنه وامیلون اساسا برای سهولت مدیریت، شفافیت حسابداری و در مجموع گسترش فرهنگ قرض الحسنه برای همه گروه ها، اصناف و اشخاص به صورت رایگان طراحی و توسعه داده شده است. در این سامانه وام همه افراد شانس این را دارند که در شروع راه اندازی صندوق برنده وام شوند و حتی اگر هم زود برنده قرعه کشی نشدند حداقل مقداری پول پس انداز و سرمایه گذاری شده است، ممکنه پس انداز کردن برای شما مثل بسیاری از افراد دشوار باشه ولی با استفاده از نرم افزار انلاین صندوق قرعه کشی وام وامیلون پس انداز کردن میتونه راحت، هیجان انگیز و لذت بخش باشه.

چه اطلاعاتی در وامیلون ذخیره میشود

چه اطلاعاتی در وامیلون ذخیره میشود

در وامیلون همه چیز به صورت دقیق مشخص است شما در تاریخچه میتوانید تمام اطلاعات قرعه کشی های انجام شده را ببینید اطلاعاتی از قبیل موارد زیر:

  • چند دوره قرعه کشی انجام شده
  • در هر دوره چه شخصی و چه سهمی برنده شده
  • افراد برای این قرعه کشی در چه تاریخی مبلغ سهم خود را واریز کردند ایا تایید شده یا نه
  • در چه تاریخی وام برنده قرعه کشی به حساب وی واریز شد ایا تایید شده یا خیر
  • و…

 

تنظیمات قرعه کشی چگونه است

تنظیمات قرعه کشی چگونه است

 

  • فقط افرادی که سهم خود را پرداخت کرده اند در قرعه کشی شرکت داده شود
  • تمام سهامی که تا به حال برنده نشده اند در قرعه کشی شرکت داده شوند ولو اینکه مبلغ سهم خود را به هر دلیلی واریز نکرده اند
  • پیام قبل از قرعه کشی این پیام توسط مدیر ثبت می شود

نکته: قرعه کشی واقعی فقط یک بار انجام میشود و در سیستم ثبت میگردد بعد از ان دیگر امکان قرعه کشی واقعی برای آن دوره وجود ندارد

 

قرعه کشی چگونه انجام میشود

قرعه کشی چگونه انجام میشود

قرعه کشی کاملا به صورت سیستمی و بدون دخالت شخص انجام میشود باید دقت داشته باشید که تا قبل از تاریخ ثبت شده برای قرعه کشی این عمل به صورت رسمی ناممکن خواهد بود. و فقط به صورت ازمایشی و تستی امکان خواهد داشت . ولی بعد از تاریخ مقرر مدیر با در نظر داشتن تنظیمات آن که به شرح ذیل خواهد امد میتواند قرعه کشی را انجام دهد.

سهولت کار وامیلون

سهولت کار وامیلون

ارسال اس ام اس و پیام های ضروری برای کاربران : تاریخ قرعه کشی ، شخص برنده ، واریز وجه و تایید ان و … به صورت اتوماتیک و توسط سیستم برای سهامداران ارسال خواهد شد.

چت انلاین در سامانه تماس تلفنی با اعضا و …در دسترس تمام اعضا میباشد.

تغریبا در هر جایی که لازم بوده در کنار هر فعالیت یک توضیج کامل ثبت شده که سوالات احتمالی را پاسخ خواهد داد.

از همه جا و با هر وسیله ای که به اینترنت متصل شود میتوان با وامیلون کار کرد

نیاز به نصب ندارد

شفافیت در وامیلون چگونه است

شفافیت در وامیلون چگونه است

تمام فعالیت ها در سامانه ثبت خواهد شد و تمام اعضا فعالیت ها را مشاهده میکنند

  • چند دوره قرعه کشی انجام شده
  • در هر دوره چه شخصی و چه سهمی برنده شده
  • در چه تاریخی قرعه کشی انجام شده
  • افراد برای این قرعه کشی در چه تاریخی مبلغ سهم خود را واریز کردند ایا تایید شده یا نه
  • در چه تاریخی وام برنده قرعه کشی به حساب وی واریز شد ایا تایید شده یا خیر
  • و…

امکانات و مراحل ساخت یک صندوق کامل در وامیلون

امکانات و مراحل ساخت یک صندوق کامل در وامیلون

 

  1. عضویت
  2. ساخت صندوق تعیین مبلغ سهم و سایر اطلاعات و قوانین توسط مدیر صندوق(صندوق جدید و یا صندوقی که در حال فعالیت هست و چند دوره قرعه کشی انجام داده ولی برای مدیریت بهتر و شفاف تر میخواهد با وامیلون مدیریت بشه امکانات لازم برای اینگونه صندوق ها با کمترین حجم کار فراهم است)
  3. ارسال دعوت نامه برای افراد مورد اعتماد و عضویت این افراد در صندوق و ثبت درخواست سهم
  4. تایید اعضا توسط مدیر صندوق
  5. بعد رسیدن به حد نصاب سهام استارت صندوق و تعیین تاریخ قرعه کشی
  6. واریز وجه توسط سهام داران (به حساب تعیین شده توسط مدیر ) و ثبت در سامانه برای اطلاع همه
  7. تایید واریز توسط مدیر
  8. قرعه کشی و انتخاب برنده به صورت کاملا سیستمی و شانسی و واریز مبالغ واریز به حساب برنده قرعه کشی توسط مدیر
  9. تعیین تاریخ بعدی قرعه کشی و ادامه مسیر

 

امکانات وامیلون به صورت خلاصه

امکانات وامیلون به صورت خلاصه

وامیلون یک سیستم کمک حسابداری برای صندوق های قرض الحسنه قرعه کشی خانگی و دوستانه میباشد . در این گونه صندوقها چند نفر عضو مبلغی را روی هم میگذارند و قرعه کشی انجام میدهند و تمام مبلغ جمع شده را به شخص برنده قرعه کشی پرداخت میکنند و او به صورت قسط های معیین این مبلغ را به صندوق (تمام اعضا) باز پرداخت میکند و این عمل به تعداد اعضا و سهام تکرار میشود تا همه از این وام برخوردار شوند.