سیستم حسابداری وامیلون

راهنمای استفاده از سیستم حسابداری وامیلون

سیستم حسابداری وامیلون

ثبت اطلاعات پرداخت

در منوی حسابداری،‌ در بخش ثبت اطلاعات پرداخت،‌ می توانید اطلاعات پرداخت های خود را ثبت کنید. ابتدا نوع تراکنش را انتخاب کنید. نوع تراکنش می تواند «واریز وام به برنده» یا «پرداخت بدهی اقساط» باشد. سپس صندوق مورد نظر و دوره قرعه کشی را انتخاب کنید تا مانده بدهی/بستانکاری شما نمایش داده شود. سپس با انتخاب گزینه ثبت پرداخت،‌ و تکمیل فرم مربوطه اطلاعات پرداختی شما برای دریافت کننده وجه، ارسال می شود.

تایید واریزی ها

پس از ثبت هر تراکنش برای شما، لازم است اطلاعات واریز به حساب خود را تایید کنید. برای این کار در قسمت حسابداری وارد بخش تایید واریز ها شده و لیست واریزی ها را مشاهده کنید. با کلیک روی دکمه رد و تایید می توانید عملیات مورد نظر را انجام دهید.

گزارشات مالی

همه اطلاعات حسابداری شما و سایر اعضای صندوق ها در صفحه گزارش های مالی قابل مشاهده است. در این صفحه لیست صندوق ها و گزارش مالی مختصر هر کدام برای شما نمایش داده میشود. با کلیک روی جزئیات هر صندوق، می توانید ریز تراکنش های همه افراد را مشاهده کنید.

جزئیات گزارش مالی صندوق

گزارش مالی هر صندوق در این صفحه نمایش داده می شود. در این صفحه می توانید گزارش را بر اساس عضو یا دوره قرعه کشی مشاهده کنید. برای انتخاب اعضا یا دوره ها،‌ از فیلدهای بالای صفحه استفاده کنید.

نظرات دیگر کاربران

نظر شما چیست ؟